why don't you get a job

HA !  Nu rackarns har jag fått tag i ett nytt jobb

Jag har ju varit ledig sen 30 december, dvs snart 3 mörka månader med garanterad sovmorgon varje dag
Igår ringde en arbetsgivare i stan upp mig och ville ha dit mig på måndag - jag accepterade
Kan ju inte skriva vart det är, men en ledtråd är att de handlar inte om försäkringar men man kan lätt tro det

Ska bli skönt o få in lite rutin i vardagen igen, tro mig - det är skönt o vara ledig en stund, typ 2-3 veckor för det är lite som en semester, men nu får det vara nog!

Nu har jag 4 dagar kvar tills jag är tillbaka i hamsterhjulet igen, men ja e redan peppad


pax o jobba hela sommarn





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! Lurig ledtråd du gav där...tur att jag visste annars hade jag aldrig slutat klura på den! :) Du kommer ju iaf se ut som han näst längst till höger...grattis!



Pax för att va ledig hela sommarn.

2009-03-28 @ 17:45:02
Postat av: Petra

Men varför försvinner mitt namn när jag skickar kommentaren? Skumt.

2009-03-29 @ 15:46:02
URL: http://torners.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0