orka

Ciao, det var ju inte igår jag skrev här..har inte nån bra förklaring egentligen - men ja har bara inte haft nåt sug efter o sätta mig o skriva ner mina tankar.
Förstår mig inte på, eller rättare sagt är lite impad på samma gång på folk som kan bara spruta ut sig inlägg, ofta 3-4  per dag, exempelvis Sara på mitt jobb. Och även Lääääntz blogg är ofta uppdaterad (censurvarning utvarnas :-))

Har just fått klarhet i att jag nog inte får nån förlängning på mitt jobb, det var ganska väntat - har haft vikariat och det har gått knackigt i flygbranschen, speciellt sen i våras sen Dashplan inte kan landa utan o knäcka landningsställen och sen oljan gått upp.  Som det ser ut idag har jag jobb till 31 december, och sen är ja fri igen :)
Helt ärligt har ja inte en susning va ja vill göra..

Tänkbara scenarion:

flyttar till Sthlm o jobbar i globen som istidsräknare åt DIF hockey
stannar i Öset, börjar på kronofogden o får statligt 8-5 jobb?
börjar sälja in lingonsylt på ICA-butiker
drar till Tyskland o börjar från botten på ett hotell o jobbar mig uppåt, typ skrubba golv först
börjar spela poker på heltid o ser till att det går o leva på utan att arbeta
tar ett praktikjobb på Egons cykelbutik
Övertalar Käärk att ja kan bo hos han o sen börjar jag jobba som hora i Oslo
bygger en raket o drar till månen, skickar mig själv långt bort
ansöker om jobb i Newcastle Utds styrelse o blir helgonförklarad när ja städar upp klubben
halkar utomhus - bryter benet, ligger i koma 6 månader


vi får se...3 månader kvar - det kan hända mycket tills dess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0