30 september 2008

En ledig dag i mitt liv kan se ut så här:

Sover alltid mer än jag tror, inatt blev det 10 timmar - det är de bästa med att vara ledig, ställer aldrig klockan såna gånger, vaknade däremot av att jag fick ett SMS - från CDON !  nå jäkla reklamutskick om att det var nån kampanj eller nåt. Ja måste avregistrera mig från sånt där...

Posten damp ner och av nån anledning kom tidningen Allt om Historia, vilket är väldigt märkligt eftersom jag inte har nån prenumeration eller har skrivit på nåt testutskick. Ser dock att posten har skrivit min adresslapp utanpå orginalet. Den ska gå till Leif Trapp på Frösön....märkligt som fan. Tur att jag vet vem det är och vart han jobbar, så jag knallade in med den på hans jobb och lämnade den.  Han var lika förbryllad, han bor inte ens kvar på Frösön, men hur f-n kan de skicka den till mig då ? ? ? Det finns minst 6 stycken till som heter Trapp som jag känner till i den här stan..

Klippte mig senare hos frisören som jag inte vet vad den heter, har gått till samma i säkert 10 års tid. Bra pris (320:-)och inte så ofta nån kö, de kör med drop-in dessutom - plus för det.

gick förbi Rimi på vägen o shoppade loss och nyss var jag ute och löpte en sväng, måste göras innan det blir mörkt.

Nu väntar jag på att pulsen ska gå ner så jag kan gå och duscha, o sen äta.  Kollar på Timrå-Luleå lagom till maten, fint det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0