söndag kväll

ja verkar ju vara kreativ när det gäller blogginlägg på söndagar av nån anledning,
Igår blev det en bra dag - var hos Massa o Anna o lirade rockband, fan va ballt - ute i en stuga i Optand där inga grannar syns till. Rockband ska spelas med hög volym, det råder inga tvivel om den saken efter lördagens spelning

 Imorrn är det jobb på gång igen, och ja ska avsluta den här veckan med att lägga mig i sängen o börja läsa Sagan om Ringen, ja är ju ändå inte trött och ja tror det blir en bra sömn om det går att läsa sig tills John Blund kommer o knackar på. Jag har ju sett filmerna sen förut, undrar just hur det är o läsa boken efteråt...

Mer musik:

Har sett att Flogging Molly kommer till Stockholm den 15 november, de är ett band från det skulle ju vara sjukt ballt o få se dom, har lyssnat på dem länge nu, men aldrig fått chansen o se dem live. De spelar irländsk folkmusik, men de är från Los Angeles.
De var i Göteborg i somras o spelade och på Hultsfredsfestivalen förra sommarn. Tror de är riktigt balla o se - ska nog planera in det på nåt sätt.
Faktum är att jag kan komma ihåg när jag började lyssna på dem, det var nog ganska precis 3 år sen efter att de hade en låt med på tv-spelet FIFA 2005...sen bar det iväg o ja märkte att de är ju assköna



Skickar även med ett klipp från en av Flogging Mollys spelningar så har ni en aning om vad det är för slags filurer

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0