it was a good time

Jaha, helgen var riktigt bra. ja sammanfattar såhär:

Afterwork på fredagen, curling hade vi i 2 timmar, asballt såklart och vad jag vet så vann mitt lag varje match - tillfällighet?

mat intogs på restaurangen Jack Rabbit, själva stället som för övrigt ligger in the middle of nowhere var väl sådär...kändes halvdyrt o ta 190 spänn för en stek, ja fegade o tog en pizza. För er som inte känner till det så är det inspirerat av gamla amerikanska saker och namnet är taget från restaurangen i filmen Pulp Fiction
Ja hade räknat med att det skulle komma tjejer på rollerblades o servera stora milkshakes, nu fanns inte det, men det gick o boka så man sitter o äter i en bil - dock inte något vi gjorde.

Lagavulin - löjligt god, bästa whiskeyn jag druckit tror jag, kostar förvisso 527 spänn på bolaget, men väl värd sitt pris, tack fredde för den. rökig som tusan, men det är häftigt !
jag citerar systembolagets text: Kraftfull, komplex, mycket rökig smak med fatkaraktär och inslag av tjära.

Plaza - åh fan, det blev att åka dit efter lite öl o whiskey hos fredde, som vanligt mycke folk och en bra kväll, träffade många sköna människor. väldigt livliga o intressanta diskussioner utspelades i lokalen.

Lördag - var trasig i kroppen fram till kanske klockan 15 när ja började bli normal igen.
Rockband var dagens tema och SF hade spelat fram en konsert på 58 låtar! som skulle avklaras. Jag, hemming, lulle, ch, sf och tommy tog oss till Tompa och rev av en jäkla radda låtar. vi började väl vid femtiden ungefär och gick hem strax efter ett på natten.  Fick även veta att SF o CH ska få barn, beräknat till maj-09. Bra jobbat !

nu går ja o fikar, sen möts vi i aulan

hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0