Housecall

var ute o flängde förra veckan, bröt trenden att vara hemma varje kväll med att besöka folk ja känner, hemma är jag ändå nästan varje kväll iaf.

Var hos kudden o kollade fotboll på onsdagen, hos stiff o lirade tv-spel på torsdag och hos Arne på fredagen o drack öl o whiskey, det slutade för övrigt med ett besök på harrys, som ja ville ge en chans, men nej..det var inge extra

lördag var det som vanligt fika på schemat, sen hamnade ja hemma hos Tompa resten av dagen, fotboll o lite hockey senare så hade den helgen gått kändes det som. Idag är det ju söndag och det är lätt min minst kreativa dag i veckan, har knappt sett ut genom fönstret..har kikat på lite fotboll o nåt gammalt vänneravsnitt jag har på dvd.

har dessutom lyckats plöja genom 3 säsonger av Gordon Ramseys Kitchen Nightmares under senaste tiden.

tippade i helgen, och med en sammanlagd insats på 150kr så vann jag totalt 40:-  woohoo...



ibland önskar jag att ja hade Tourette¨s så ja fick svära lite..typ såhär (dåligt ljud, så höj !)



12 dagar till Vemdalen nu, ja åker upp på fredagen me Hemming, Cissi o JT

nedräkningen igång på allvar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0