Dani(el) California

OK dags o berätta vad jag är på väg o hitta på.  Fredag blir en fin dag på jobbet, 8-14 och sen bär det iväg hem för o svida om till kavaj o finböxan :) 
Åker till Sthlm och sen vidare till Frankfurt på kvällen, där väntar övernattning och sen på lördag är det tanken (om ja får åka med på mina standby-biljetter) att jag o min medresenär Micke åker till San Fransisco !
Resan tar tydligen 11 timmar men med hyfsad tur får vi åka business dit...mäktigt

Där blir det 2-3 dagar innan resan fortsätter mot Las Vegas, det måste man ju ha sett nån gång va?
Funderar på att sätta allt jag har på rött...får se hur det går med det

Efter nån dag där fortsätter vi upp till Los Angeles där vi avslutar de sista 4-5 dagarna. Ska bli kul o möta upp med mackan och hans polare. Även en gammal jobbarkompis från Boxer bor där och ja hoppas kunna träffa han där oxå
Räknar me att mackan har styrt upp nån fest nästa helg me lite villiga damer från OC...

Resan hemåt är planerad till måndag den 8:e och jag ska vara tillbaka på jobbet den 11:e.
som ni märker är det lite diffust med datum, det är för att det inte går o sätta datum riktigt - för har vi otur får vi t.e.x. inte plats på lördag och då blir det som det blir.

Måste såklart hinna med nån NHL-match och vi ska nog kunna se både Alcatraz och Universal studios under vår resa.
Att det är runt 20-22 grader i kalifornien nästa vecka ser jag bara som skönt.

FAN VA HÄRLIGT ME SEMESTER, har längtat sen yran

Sen att ja inte packat klart är ju en annan femma, började klockan 6 ikväll....

bjuder på bilder under resans gång om jag får tag i nåt ställe o ladda upp bara

hej då

/pastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0