söndagmåndagsång

Måndag idag, jag dök upp på jobbet i tron att jag jobbade 8-17 men efter en timme ser jag att mina rasttider inte verkar helt vettiga - skulle tydligen jobba 8.30-17, fult

Pratade med farsan i telefon nyss, han hade tydligen vunnit 57000 på V75 i helgen...helt overkligt, jag var rätt snabb o smyga in att fråga om han nu kunde ta med mig o brorsan på pappa o mammas Bulgarienresa i augusti (farsan fyller 60 i augusti)  Känns dock inte som att det är aktuellt. Bjöd däremot in mig själv på middag imorgon.

Nu är det snart 2 timmar sen jag kom hem från jobbet, och jag har ännu inte lyckats gått och handlat mat, och framför allt inte ens ätit middag. Trist jag tycker det är att laga mat till mig själv, äter hellre 2 mackor då...

Det har varit 2  bra veckor för Ryssland nu, fotbollslaget Zenith St.Petersburg vann UEFA-Cupen, landslaget i hockey vann VM-guld, Dima vann Eurovision song contest och så var det nåt handbollslag som vann Champions League för damer - men ett land med runt 150 miljoner människor borde kanske vinna lite oftare.


Gert Fylking gjorde bort sig hyfsat i fredags på Rix morgonzoo hans fredagsfräckis var inte helt uppskattad efter att ha hört hans skämt förstår jag att det blev reaktioner....http://www.rixfm.com/?underpage=236.93404#fredagsfrackis

han har ju lite skumma uttalanden
image8

Kommentarer
Postat av: Bobby

Sitter här och streamar andra finalmatchen mellan DET - PIT står 2-0 än så länge och dom röda vingarna har allt under kontroll. Osgood e fenomenal just för tillfället. Vem kunde tro att han skulle lyfta ännu en gång med med the Wings.

Och.. även peta The Dominator som dock slutat dominera för flera flera år sedan :D

GO REDWINGS!

2008-05-27 @ 03:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0