på sistone

Skepp ohoj !

dags o skapa första inlägget på den här bloggen, häftigt!  -  den gamla finns kvar på bacon.bkstiff.se, men enbart i historiskt syfte..

Kan ju reflektera tillbaks på den gågna helgen då det blev en riktigt skön lördag då det inte var något planerat.
Jag var hemma i min lya när jag fick indikationer på att norskan och linda skulle ut och de satt och drack vin. Efter att ha konverserat med A.T. bestämde vi oss för att hälsa på, och det blev en spontan vinkväll där idéerna florerade, vi har en helt sjuk bra sommar framför oss.

Efter en stund dök kudden o Töpelsson också upp, och sen även mina favoritrockers, Petra o Bettan som tydligen hade varit på en sjukt bra spelning av Pulpa på tingshuset.

Rätt som det var så var vi på O'Learys och  
där fastnade jag tydligen på bild med en mystisk tjej med Lokaldelen...vem kan det ha varit...höhö

Hur som haver så fortsatte kvällen som väntat och tydligen är det populärt o träffa folk på krogen för jag var nog den enda som inte hade sällskap därifrån. Fan va bittert sånt kan vara ibland...

Måste tacka Bettan för att jag blivit besatt av Håkan Hellström - nu måste jag se han på yran nu i sommar, inget oklart med det!

Har börjat sprungit en runda som tar drygt 30-40 min beroende på dag egentligen, men det är ju inga problem, visst det kan vara trist o löpa, men nu efter 3-4 gånger så börjar det bli lättare för varje gång.

Käkade lunch på Tages idag, torsk och potatis, kan faktiskt inte erinra mig förra gången jag åt fisk - det måste nog vara ett år sen kanske?

Nä, nu måste jag hitta på nåt, annars kommer ja klättra upp på väggarna o riva de....konstigt rastlös har jag blivit sen jag börjat löpa....kanske dags o skaffa en hobby!


Kommentarer
Postat av: Bettan

JA håkan är inplanerad, och även hela dan innan, högt upp över taken...

2008-05-11 @ 16:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0