Freaky friday

Gick och tränade igår faktiskt, var på sporthallen och lyfte lite vikter för första gången sen Sundsvall brann typ..

Idag är jag ledig och det har inneburit lunch på Spader Dam med kudden, A.T, J.T. och Hemming.
På torsdagar o fredagar kör de tacobuffé på damen, man blir aldrig besviken

Sen vankades det fika, den intogs i solen utanför Wedemarks konditori, det märks att det blir vår och sommaren är på väg med stora steg, folk börjar redan smyga runt i shorts
märkligt det där som man får lära sig när man är liten, de gamla klyschorna : Det är bara solen som är varm, (med tanke på att det ligger is på sjön fortfarande och att det kanske inte är så vist att klä av sig)

Imorrn jobbar jag som sagt, även söndag och det känns lite knepigt - imorrn vankas det nämligen grillning hos Tompa, och sen är det så att Hemming har tänkt o ha sitt 30-årskalas...Jag måste dit, men tanken på att jag ska upp och jobba kl. 9 på söndag lockar inte så värst. Inhandlade ändå en flaska vin och ett gäng öl ifall att.

Undrar just när jag ska ha mitt 30-årsfirande...det kan vara läge att ta det snart, det är ändå 10 dagar sen den stora dagen..

under tiden kan ni ju njuta till en låt jag inte kan stå still till :

Maskinen - Alla som inte dansar är våldtäksmän

nu ska ja rodda till nå slags mat, o sen är det ingen som riktigt vet vad kvällen bjuder på

chip chip


image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0