en vanlig lördag i maj

Jaha ja, nu funkar tydligen mitt tangentbord igen - å, ä och ö är återigen i funktion..härligt !

Igår var det lördag och då blev det sedvanlig fika på Tehuset, det är nog inte många lördagar på ett år som missas där. Sen vankades det grillning ute på ön, herr Boman hade huset för sig själv så han bjöd in på öl, chips o korv.
Det var en bra kväll som slutade med att de flesta av oss skulle in mot stan, vi halkade in på O'learys och där var det väl hyfsat med folk. Jag o kudden gick därifrån kanske efter en kvart o siktade på Mark Twain. En white russian och en diskussion med nån skum brud om kroglivet i stan senare var det dags o gå hem

på vägen hem fastnatde jag utanför mcdonalds och hälsade på lite folk som dök upp och hoppades kanske på att nån skulle dyka upp o rycka med mig till nåt ballt ställe..
Det var som att jag bara ville gå hem, samtidigt som att jag trodde jag skulle missa nåt/nån om jag gick hem...skummare

gick hem o såg lite på hockeyn, Pittsburgh-Detroit spelade första matchen i NHL-finalen. satt o tittade på den en kvart kanske och satt o tittade på den macka ja köpt från subway, men tog mig i kragen o somnade istället.

Idag har det inte blivit mycket gjort, käkade min macka samtidigt som jag tittade på Formel-1 loppet från Monaco, som var jäkligt spännande, synd bara att Kimi Räikkönen vart tvungen o köra på Adrian Sutil - finnpajsare...

image9

har legat hemma som det kolli jag är, inte för att jag mår dåligt utan bara för att jag kan..

Kollade även på elitloppet, rätt ballt faktiskt - även om jag inte hade spelat på det så är det bra spänning i det loppet.

Nu vankas en ny arbetsvecka, på torsdag är det sommarfest med jobbet, o sen är jag ledig fredag-lördag-söndag
helgen efter jobbar jag, då blir det lugnt - å sen börjar fotbolls-em...smarrigt

var det nån som sa fest?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0