det går bra nu

Såg att jag hade 14 besökare häromdagen på bloggen, nytt all-time high...haha
Det som är lite spännande att det inte går att lista ut vem det är som läser, för då ingen lämnar kommentarer så gör det saken svårare - men ändå är det lite ballt faktiskt att folk läser.

Funderade på de här länkarna till vänster som är till andra personers bloggar, jag antar att de tycker som mig att det är bara kul om det är fler personer som läser det som skrivs. kommer lägga upp fler framöver.

Ikväll hade jag ett jävla helvete med min dataskärm, jag startade datorn och efter kanske 4 sekunder så svartnar skärmen, bara sådär!
Den var bara helsvart, så efter drygt 2 timmars arbete med att ha dragit ut kablar, öppnat datorn och skruvat åt alla fästen en gång till så funkar den igen - nu vore det fan om det inte skulle funka :)

Det kanske är ett tecken att jag måste införskaffa en ny dator, den här gamla härken  är ändå inne på sitt 4:e år...Petra berättade att hon nyss hade beställt en Macbook, är de bra ?
Jag har aldrig förstått charmen med en Mac, jag kommer iofs bara använda min dator till surfning och nåt spel, det kanske funkar på mac oxå, jag har alltid levt i tron att det är en ren arbetsmaskin för folk som jobbar i Microsoft works och Access...hehe

herå

Kommentarer
Postat av: Kudden

Gör inte bort dig o köp en mac nu COOOON. Det räcker med att Jerard har köpt en...

2008-05-28 @ 09:52:58
Postat av: spike

VIll du betala dubbelt så mycket för en dator som den är värd så köp en mac, de är bra..riktigt bra men du kan köpa en motsvarande "PC" för halv apriset så en macbook pro är äckligt dyr och inte i närheten värd sitt pris.

Kolla in www.zepto.se

2008-05-28 @ 23:23:33
Postat av: spike

Och sluta med Windows...kör Linux ubuntu..gratis och klockrent

2008-05-28 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0