ja vi elsker dette lande

ok, här svänger det fort, häromdan skrev jag att jag siktade på att åka till Götet o se West Coast Riot nästa vecka- det vill jag såklart självklart fortfarande, men det har kommit en sak emellan

Oslo

är ju ledig imorgon, så det innebär att jag flyger ner redan i eftermiddag, checkar in hos Jon ikväll för ett par timmars sömn innan färden går vidare på midsommarafton till den norska hufvudstaden - där väntar som en lite för full Kirsch skulle säga:  Ras Saddisson hotel på fredag natt.. kan bli en tur till deras härliga skybar, fin utsikt o bra drinkar

På lördagen vankas det fest i Kolbotn hos ett gäng grabbar från Ösund som bjudit in på skiva, kan ju bli asbra - det verkar för övrigt vara en jäkla östersundskoloni som bor i Oslo



Måste bara kommentera Sverige sen gårdagens match mot ryssarna - SÄMRE !

lägg ner

ta bort Ljungberg för all framtid, han var ok igår och det räckte tydligen för att vara bäst i laget - det säger lite om hur kassa Sverige var

nu hoppas ja på att tyskarna slår ut äcklen från Portugal..

die nationalelf über alles







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0