värme!

overkligt bra väder de senaste dagarna, höll på att flyta bort idag när jag låg ute i solen idag på min lediga dag. Gick förbi stan en sväng och kollade in studenterna med sina åk.
Känns lite som att det blir värre musikanläggningar för varje år, fan när jag själv tog studenten tror jag inte ens det var nåt flak som hade nåt sånt. Vi sjöng istället..

Igår var en grym dag, jobbade till 18 och hade sen biljetter att gå på marité på deras sommarpremiär, de skulle ha buffé och underhållning mellan 19-21. Jag var inte alls peppad på att gå ut, men på eftermiddagen började det dyka upp lite inviter om vindrickning, det lät spännande.
Jag, bättan och petra gick in på vinet ute på skönön - och det slank även ner en grogg där, vi valde att inte gå på buffé med mingel utan istället blev det takeaway från Tages. Kvällen gick och framåt midnatt staplade vi in på Marité och där var det bra drag, hyfsat med folk för att vara en onsdag.

cabbe o bubben var på plats och berättade att de skulle åka ner på EM idag, tyckte det sades nåt om att de hade biljetter till alla sveriges matcher...inte så trist !

Var ju ledig idag, dags o tvätta lite kläder o ikväll ska jag nog försöka hålla mig borta från stadens gator, det lär ju vara ett jäkla spring på stan med alla studenter..Men jag är iofs ganska svag, jag dyker nog upp ändå..

Imorrn jobbar jag, ledig lördag, jobb söndag-måndag, ledig tisdag..lite hattigt nu men det är allright.
Lyckades få ledigt på lördag så nu är det travet som gäller!  A.T. har även partaj på lördag, kan bli att jag kikar in där

och på lördag börjar även Fotbolls-EM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0