fräschare..

"Mikael Ekvall slog till med ett riktigt topplopp i Göteborgsvarvet. Med nytt personligt rekord sprang han i mål på 21:a plats som bästa junior och som 5:e bästa svenska löpare.

Mickes målsättning innan loppet var att springa på under 1.10 och öppna första milen på ca 32 minuter. Trots oerhörda problem med kramp i magen som varade mellan två och tolv kilometer!! lyckades Micke med sin målsättning.

 Milen öppnades på ca 32 minuter och sluttiden blev mycket imponerande 1.09,43. Mickes insats har en bragdstämpel över sig med tanke på magproblemen. Det är inte många löpare som hade visat den järnvilja och sprungit i mål på ett så imponerande sätt efter sådana problem som Micke hade.

På köpet blev det ett nytt personligt rekord med 1 minut och 21 sekunder."








allvarligt, hur faaaaan kan karln tillåta sig själv att skita på sig mitt under loppet...nog om man heter Gunde Svan och man åker för VM-guld eller att vinna en världscup (det finns nåt rykte om att han också har gjort det under en 5-mil)
Men ett jävla göteborgsvarv, fan kom igen!

hade ja ens fått en tillstymmelse att bli risig i kistan skulle ja bryta på en gång, allvarligt...

fan nu tappar ja matlusten, nu går ja ner i badhusparken o hänger där en stund istället


Kommentarer
Postat av: Bettan

Men fyyy nu kommer inte ja kunna äta något den här veckan.

2008-06-16 @ 19:30:13
Postat av: Kicki

Jag håller helt med dig, vad vill man bevisa, jag kan skita ner mig och springa samtidig... Hans tidsprestation är det ingen som kommer komma ihåg. Bara lukten...

2008-06-16 @ 22:51:05
Postat av: SF

detta är nåt som Käärk skulle kunna göra på fyllan...

2008-06-17 @ 10:04:06
Postat av: Psykopappa

"hade ja ens fått en tillstymmelse att bli risig i kistan skulle ja bryta på en gång, allvarligt..."



Hade du ens funderat på att springa över huvudtaget hade jag skitit i mitt eget ansikte och gurglat i det.

2008-06-26 @ 14:11:57
URL: http://podd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0