SJUK !

jaha, jag tål tydligen inte att åka till andra länder utan att dra med mig nåt slags virus á la Ebola som gjort mig dödssjuk senaste dagarna. Det är ju sen gammalt att när en karl blir sjuk så är det förknippat med döden!

Var hemma från jobbet 2 dagar förra veckan och ännu idag har det inte släppt, trots att jag försökte heala mig med en flaska vin och ett par drinkar på lördag kväll, med tillhörande strupsång med mårten och BK Bofink - chip chip!
Hamnade på nån skum efterfest där jag tog en skön prom hem klockan 4 på morgonen och det slog mig att det är ju nästan märkligt att det är så ljust här i norrland på nätterna

EM är slut och jaja spanjackerna vann väl rättvist även om jag höll båda tummarna på tyskarna

skriver mer imorgon, orkar inte fokusera nu - har precis slutat så ja tar en promenad hem nu, har även ont i huvudet även idag, vad kan det betyda?

Att jag är 2-dagarsbakis ?
att jag har otur?
att jag har suttit framför en dataskärm sen kl. 10?
att jag inte har druckit vatten idag?

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0