jaha ja

dagarna går fort, just nu har vi gått över till 1 juni och det börjar kännas som sommaren börjar på riktigt nu, EM i fotboll om en vecka, folk börjar gå på semester o plötsligt går det inte att sova med fönstret stängt längre pga. all värme.

Jag har hunnit med att ha sommarfest med jobbet i torsdags, det var roligt. Efter lite föreläsning/frågestund med bland annat Mattias Fredriksson och vår Sverigechef Anders Ehrling så var det dags att ta en promenad kombinerad med skattjakt till Frösö sportstuga.  Jag har många fina minnen därifrån, många lagfester med innebandyn, bland annat min allra första fylla, tror jag var 16 bast och drack busgroggar gjorda på sprit o Loranga, och sjöng Lambo - har inte ett spår av halva kvällen, men ja spydde rejält iaf ..haha

tillbaka till sommarfesten så var det en bra kväll, vi som blev kvar till sist åkte in till stan och gick en sväng på GIII där det alltid verkar vara fullt ös på torsdagar, denna gång bestående till 87% av studenter.., galet! 
Var ledig på fredagen och gick bla. och lunchade med Stiff på stan
 
Lördagen bjöd på fika på Stocke Titt för första gången...helt overkligt, men det var allright.
Sen var jag ute på grillning i Torvalla, pigges brorsa ordnade med grill och veranda, jäkligt härlig kväll blev det, jag hängde in med på stan men gick inte vidare ut på brunkullan som de andra.
Har inte haft nån sug efter att dricka öl nu efter att ha gjort det 5 helger på raken, om jag räknar rätt...Det blir svårt o bli sådär peppad som när man inte varit ute på ett par veckor, tur jag jobbar helgen som kommer - otur däremot att jag missar Jämtlands Stora Pris - årets travhändelse här i stan!...FAN

Idag var jag och såg ÖFK förlora hemma mot Vasalund med 0-2, helt ok match men motståndarna är kanske bäst i serien så en vinst hade varit kanske lite mycket att hoppas på.
Kvällen avslutades med film i det Hemmingska palatset - både Office Space (en gammal favorit) och för mig en ny, nämligen the Butterfly Effect avverkades, den var skum men bra!

just ja, har fått 2 tickets till Marités öppning på onsdag - är det nån som e sugen på o hänga med ?
en bra motivering belönas..

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0