Wake me up when september ends

Hur sorglig är inte jag, jobbade till 20 igår, lagade lite trötta korvar och kokade blaskiga makaroner innan jag somnade i soffan en halvtimme...bedrövligt

Jobbade till 20 idag igen, det är ju okej att få sovmorgon och börja 11 men sen är det ju bra om man tar tag i sig själv på kvällarna, men men, jag ska inte klaga - jobbar den här veckan o 3 dagar nästa, och sen har ja 2 v. semester!


Har ju blivit helt jäkla hockeygalen senaste året och det visade sig lite grann igår när jag vid midnatt pejlade in en livestreamad  träningsmatch på internet.

Det var alltså Los Angeles Kings som hade sin Development camp för 30 av deras hetaste prospects, dvs grabbar mellan 18-22 år som samlas och lirar för att visa upp sig inför alla nya chefer i NHL.  Ascoolt tycker jag det är att se t.e.x. Drew Doughty och Jonathan Bernier - det skiter väl ni i vilka det är iofs, men så är mitt liv !


Längtar grymt mycket till hockeysäsongen, den har tagit över lite fotbollen i mitt liv nu, Premier League drar igång om drygt en månad och självklart ska jag följa Newcastle och deras framgångar fram till jul innan de säckar ihop och dör och slutar väl på 14:e plats även säsongen 08/09, kan bli kul att se vad Kevin Keegan hittar för bra lirare i år.







Idag om en vecka är jag även i Trondheim och kollar på Iron Maiden !

Såg de senast hösten 2006 i globen och då var de grymt härliga, nu är det dags för utomhusspelning på Lerkendal Arena (Rosenborgs hemmaplan)

Denna gång har de aviserat att de ska spela gamla låtar och det kan ju faktiskt bli hur bra som helst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0