planer för veckan..

Oj vilken annorlunda vecka det här kommer bli:

Måndag - jobb till 17 sen tvättstugan som jag nu är klar med, däremot funkar inte torkskåpet så det hänger ungefär 10 t-shirts i mitt kök nu...i brist på tvättställ så får man hänga på lite stolar och skåp osv. Dessutom kommer de lukta havsbris pga det sköljmedlet ja använder..

Tisdag - Åker tåg från ÖSD på morgonen i riktning västerut med stopp i staden som tidigare hette Kaupang och Nidaros - numera även kallad Trondheim. Tror vi är 8 stycken som åker i vårt gäng, orkar inte räkna men det stämmer nog - där väntar Iron Maiden - stort

Onsdag - ledig dag i Trondheim, vi åker tillbaka  på eftermiddagen

Torsdag - jobb till 17

Fredag - jobb till 14, sen väntar 2 veckors välförtjänt semester - ev. kommer jag befinna mig runt krogstråket på kvällen...

Lördag - sovmorgon !  Senare under dagen är det sista natten med gänget för mackan, han kommer upp med Bethany och det blir sista helgen för han i Öset på ett tag då han drar flyttar till Los Angeles om ett par veckor, kan bli en bra fest

Söndag - då går jag på fotboll och ser BK Bofink möta BK Björnen (årets match)  Lövsta IP 15.00 - be there

Har för övrigt beställt finväder lagom till semestern. och det kommer det bli !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0