tack, tack, tack

Tack Storsjöyran

Idag släppte ni spelschemat och till min stora glädje ser jag att för en gångs skull har ni gjort en riktigt god gärning. Ni har valt att lägga Håkan Hellströms spelning 00.45 på lördag natt, dvs efter presidenttalet - det är faktiskt riktigt bra jobbat ! 
Då slipper man gå in typ klockan 19.30 och trängas med barnfamiljer och typ gå från en förfest för att det är alltid nån som ska ta ut pengar och gå förbi nån park där folk sitter o festar. Det kommer säkert vara äckligt mycket folk ändå eftersom det kommer vara maxat med folk lagom till talet. Ska ändå tvinga mig fram bland massan och skrika mig hes till varenda låt för de är så sjukt bra. Det kommer bli en galen kväll som kommer symbolisera slutet på yran och slutet på sommaren, för så är det väl ? sen börjar hösten...tur jag har semester veckan efter.




Så ta din käraste i handen, eller ta på nån annan och se till att vara där på lördag natt om 3 veckor
 I wouldn't miss it for the world.

Övriga bra spelningar jag kommer se är fredagens spelning med SÄKERT! 23.45 på fredag, den är given
Winnerbäck känns inte helt viktig, och Neverstore har de lagt alldeles för tidigt (19.45) för min smak.
Torsdagen verkar inte vara nån succé, men det kanske blir att gå dit ändå..

Kommentarer
Postat av: Psykopappa

Håkan Helstöld är faktiskt den bögigaste bög som nånsin har bögat. Hur fan man kan se fram emot honom är ju helt bissart.



Ska fan skriva en blogg hur kass han är och döpa den till TrappOchHelstöldÄrGay.müsli.se

2008-07-17 @ 20:32:30
URL: http://podd.blogg.se/
Postat av: Psykopappa

*bisarrt



Eller vafan.

2008-07-19 @ 18:30:03
URL: http://podd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0