sista dagen...

Jaha, då var den helgen gjord...känns det som, var ju på Iron Maiden i tisdags och de levererade hit efter hit, de svek inte, men ja tycker däremot det norska folket var dåliga - inga hårdrockare kändes det som. Åkte hem igår med tåget och det var söndagskänsla på den resan. Märkte till min fasa att när jag kommit tillbaka till centralstationen i gamla Östersund och är på väg att cykla hem så är det nån nacke (troligtvis) som luftat däcken på min gamla sköna cykel - Bomber och granater !

Orka hämta cykeln och släpa den hem...nä...ja låter den stå o puttra där ett tag

Var o käkade indisk mat ikväll med legenden Ivan Zamorano, första besöket på den indiska restaurangen i stan - är det nån som vet om den har nåt namn ?  (förutom indisk restaurang) Är fortfarande mätt trots att det var en mer än en timme sen jag var där, tänkte egentligen ta en löprunda ikväll, men jag tror ja rullar upp i soffan en stund istället innan ja ska sova..

jobbar 7-14 imorrn, sen rackarns är det ledigt.  behöver inte vara tillbaka på jobbet förrän den 11 augusti, och det är ju skönt o få ledigt efter ett års hårt arbete...hade ju ingen semester förra sommaren så nu är det min tur !

Kommer på mig själv sitta o lyssna på the Streets skiva "a grand don't come for free"
riktigt skön, många bra låtar där - Dry your eyes är ju jäkligt lugn o skön. lyssna på den






Får se hur det blir med inlägg nu under semestern, kan bli så att bloggen tar ett uppehåll nu...vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0