PIZZA !

jag hade skrivit ett långt inlägg eftersom det är en vecka sen jag skrev, men vafan jävla fanshelvete

när jag tryckte på spara & publicera så får jag upp Webbsidan kan inte visas - anfäkta & anamma !

fan fan fan - o inte går det att backa heller...såklart

jag som hade skrivit så vackert och poetiskt o kontroversiellt skrivit ner en massa snusk, men det får ni tydligen inte reda på vad det var för snaskigt.

och om exakt 10 timmar är jag på jobbet för att göra ett pass till..jobbar till 20 - tur det snart är helg så jag får rena min kropp med en flaska rött kanske? och träda in i det parallella universum som kallas fylla - ren glädje alltså

hörde jag en skål där bakom ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0