Äh tur

I don't care if Monday is blue
Tuesday is grey and Wednesday too
Thursday i don't care about you
it's Friday i'm in love...

eeeeh..ja vi säger så

Vilken dag idag, hoppade på fel buss när jag skulle till jobbet, hamnade på fornborgsvägen innan bussrackarn behagade stanna, trodde buss 3 körde via lövsta som förut, men den gick tydligen via valla ..mycket märkligt

lite andra prylar idag:

Elisabeth fyller 23 år idag - kan man vara så ung ?
S.F. har i skrivande stund lyft från arlanda i riktning new york hoppas jag...10:40 går sk903
Z jobbar sin sista dag på jobbet idag, sen flyttar hon o Waller till Tromsö...kolla hur sjukt långt norrut det är på kartan

apropå sjukt långt så åker jag till USA om 2 veckor!

det ni, planen är resa till Chicago, stopp 1-2 dagar, vidare till Las Vegas BABY! och sen avsluta i Los friggin Angeles, hemresan blir med luftansa till Frankfurt om allt går enligt planen. Sen jobbar jag 2 dagar

Har för övrigt fått gitarrriffet på Kristian Anttilas låt Smutser i huvudet...vacker svensk musik med en ljuvlig text där han är ganska grov i munnen o säger bland annat:

jag har sökt efter sanningen och svaren
blev mest klämd mellan bibeln och min porr

hela mitt liv har jag väntat på livet
jag mest tog den roll som man mig gav
jag fick min plats i din smutsiga fitta
jag fuktade läpparna och kysste mig iväg

har du hört, va - killen är cp
ohohoh - ohohoh
ta och dö, pang, killen är helt skev





Nu väntar lunch på Tages...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0